Promocje

Bluza SZARA KRATA zamki 92/98 Bluza SZARA KRATA zamki 92/98 39,99 zł 54,99 zł

Bluza SMOK CAMEL Bluza SMOK CAMEL 49,99 zł 69,99 zł

Koszulka WILD czarna 98/104 Koszulka WILD czarna 98/104 19,99 zł 34,99 zł

Koszulka GRANAT kieszonka Koszulka GRANAT kieszonka  19,99 zł 29,99 zł

Bluza SMOK czarna Bluza SMOK czarna 49,99 zł 69,99 zł

Dres SMOK GRAFIT Dres  SMOK GRAFIT 69,99 zł 94,99 zł

Bluza SMOK KHAKI Bluza SMOK KHAKI 49,99 zł 69,99 zł



Koszulka TRAUBLE MAKER camel Koszulka TRAUBLE MAKER camel 25,99 zł 32,99 zł

Spodnie KIESZENIE granat Spodnie KIESZENIE granat 29,99 zł 39,99 zł

Zwroty i reklamacje

ZWROT

1. Klient ma prawo odstąpić od dokonanej Transakcji  w terminie 14 dni od daty doręczenia Towaru. 

Towar należy odesłać w stanie niezmienionym z ORYGINALNYM PARAGONEM fiskalnym lub FV (inne zwroty nie będą przyjmowane). 

Prosimy o przesłanie Towaru wraz z oświadczeniem odstąpienia od umowy. Formularz do wydruku poniżej:

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU TOWARU

Zwrot należy przesłać na adres: 

A.P.M. Anna Sirojć

ul. Nowodworska 11 lokal 3

59-220 Legnica 

(z dopiskiem: „ZWROT”)

2. Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od Transakcji następuje w terminie do 14 dni od daty otrzymania paczki ze zwrotem. 

3. Klient otrzymuje zwrot należnej mu kwoty na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 

4. Klient dokonuje zwrotu na własny koszt. 

5. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM !!!

WYMIANA

BRAK MOŻLIWOŚCI WYMIAN. Preferujmy ZWROT i ponowny zakup towaru. 

REKLAMACJE

1. Na zasadach określonych w przepisach prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym oraz Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Klient ma prawo złożenia reklamacji.

2. Zgłoszenie reklamacji przez Klienta może w szczególności nastąpić poprzez odesłanie kompletnego Towaru otrzymanego w ramach Transakcji wraz z wypełnionym czytelnie formularzem reklamacyjnym na adres:

A.P.M.Anna Sirojć

Ul.Nowodworska 11 lokal 3

59-220 Legnica

(z dopiskiem: „REKLAMACJA”)

3. Różnice pomiędzy wyglądem Towaru dostarczonego w ramach Transakcji, a fotografią na Stronie, wynikające wyłącznie z właściwości urządzeń stosowanych przez Klienta (monitor, wyświetlacz, drukarka itp.), w szczególności różnice w odcieniach, mogą nie zostać uznane za obciążającą Firmę niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia tego rodzaju różnic (jeżeli powodują one u Klienta obniżenie lub brak satysfakcji z zakupu Towaru) Firma sugeruje Klientowi raczej skorzystanie z prawa zwrotu niż drogi reklamacyjnej.

4. Właściwy przebieg procesu reklamacyjnego zapewnia przesłanie wraz z reklamacją reklamowanego Towaru. Reklamowany Towar powinien zostać przesłany Firmie w stanie kompletnym i czystym.

5. Informuje się, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa odpowiedzialność Firmy dotyczy istniejących w chwili wydania Towaru niezgodności tego Towaru z umową. Na ogół nie traktuje się jako takiej obciążającej Firmę niezgodności:

- uszkodzeń spowodowanych zwykłym, normalnym zużyciem Towaru,

- uszkodzeń mechanicznych Towaru,

- uszkodzeń spowodowanych nienależytym użytkowaniem Towaru, używaniem w sposób niezgodny z przeznaczeniem, lub złym dopasowaniem.

6. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w ustawowym terminie 14 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki. O wyniku reklamacji Firma poinformuje Klienta mailowo lub telefonicznie. 

7. W przypadku uznania REKLAMACJI Klient otrzymuje zwrot kosztów przesyłki (LISTEM POLECONYM PRIORYTETEM max 10 zł ) 

8. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM!!!

 

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

 

Kidsjoy 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Sklep Shoper.pl Wykonanie: Increo Studio

Sklep internetowy Shoper.pl