+48 728 700 100

do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Zwroty i reklamacje
 

ZWROT

1. Klient ma prawo odstąpić od dokonanej Transakcji  w terminie 14 dni od daty doręczenia Towaru. 

Towar należy odesłać w stanie niezmienionym z ORYGINALNYM PARAGONEM fiskalnym lub FV (inne zwroty nie będą przyjmowane). 

Prosimy o przesłanie Towaru wraz z oświadczeniem odstąpienia od umowy. Formularz do wydruku poniżej:

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU TOWARU

Zwrot należy przesłać na adres: 

A.P.M. Anna Sirojć

ul. Nowodworska 11 lokal 4

59-220 Legnica 

(z dopiskiem: „ZWROT”)

2. Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od Transakcji następuje w terminie do 14 dni od daty otrzymania paczki ze zwrotem. 

3. Klient otrzymuje zwrot należnej mu kwoty na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 

4. Klient dokonuje zwrotu na własny koszt. 

6. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM ORAZ WYSYŁANYCH DO PACZKOMATÓW!!!

WYMIANA

BRAK MOŻLIWOŚCI WYMIAN. Preferujmy ZWROT i ponowny zakup towaru. 

REKLAMACJE

1. Na zasadach określonych w przepisach prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym oraz Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Klient ma prawo złożenia reklamacji.

2. Zgłoszenie reklamacji przez Klienta może w szczególności nastąpić poprzez odesłanie kompletnego Towaru otrzymanego w ramach Transakcji wraz z wypełnionym czytelnie formularzem reklamacyjnym na adres:

A.P.M.Anna Sirojć

Ul.Nowodworska 11 lokal 4

59-220 Legnica

(z dopiskiem: „REKLAMACJA”)

3. Różnice pomiędzy wyglądem Towaru dostarczonego w ramach Transakcji, a fotografią na Stronie, wynikające wyłącznie z właściwości urządzeń stosowanych przez Klienta (monitor, wyświetlacz, drukarka itp.), w szczególności różnice w odcieniach, mogą nie zostać uznane za obciążającą Firmę niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia tego rodzaju różnic (jeżeli powodują one u Klienta obniżenie lub brak satysfakcji z zakupu Towaru) Firma sugeruje Klientowi raczej skorzystanie z prawa zwrotu niż drogi reklamacyjnej.

4. Właściwy przebieg procesu reklamacyjnego zapewnia przesłanie wraz z reklamacją reklamowanego Towaru. Reklamowany Towar powinien zostać przesłany Firmie w stanie kompletnym i czystym.

5. Informuje się, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa odpowiedzialność Firmy dotyczy istniejących w chwili wydania Towaru niezgodności tego Towaru z umową. Na ogół nie traktuje się jako takiej obciążającej Firmę niezgodności:

- uszkodzeń spowodowanych zwykłym, normalnym zużyciem Towaru,

- uszkodzeń mechanicznych Towaru,

- uszkodzeń spowodowanych nienależytym użytkowaniem Towaru, używaniem w sposób niezgodny z przeznaczeniem, lub złym dopasowaniem.

6. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w ustawowym terminie 14 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki. O wyniku reklamacji Firma poinformuje Klienta mailowo lub telefonicznie. 

7. W przypadku uznania REKLAMACJI Klient otrzymuje zwrot kosztów przesyłki (LISTEM POLECONYM PRIORYTETEM max 10 zł ) 

8. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM ORAZ WYSYŁANYCH DO PACZKOMATÓW!!!

 

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium